Saturday 16 November 2013

TANPA KATA


mulanya ku tak tahu
mengapa hati ini
sering berdetik kencang
takkala ku menatapmu
tapi kini ku tahu itu cinta

rasa sebak didada
airmata mengalir
bila aku merindu
lantas bibirku tergamam
bila kau bersama dengan yang lain

tanpa kata titisan membasahi
tanpa kata airmata berlinang
sesungguhnya aku
tidak pernah mahu
merasa sakitnya hati

tanpa kata kau buatku merindu
tanpa kata engkau meninggalkan ku
kaki ku melemah
hatiku tersedak
tersungkur aku disani
terluka lah aku

bila malam menjelma
bintang mula tertawa
bulan bersinar ria
tapi hatiku terluka
kala kau menghampiri diriku

tanpa kata cinta melukaiku
tanpa kata cinta melupaiku
hati kini hancur
menunggu cintamu
menangis ku sendirian

tanpa kata cinta mendatangiku
tanpa kata cinta itu berlalu

tanpa kata kau buat ku merindu
tanpa kata engkau melukaiku
hati kini hancur
mengenang sikapmu
lantas hati ku menangis
terluka lah aku

ku merenung ke langit
dengan mata berair
sakitnya tak terlihat
lukanya tidak tertahan
lantas menangis ku sendirian

No comments:

Post a Comment